Το αίτημά σας παραλήφθηκε επιτυχώς
Το τηλεφωνικό συντονιστικό κέντρο της Health Net Management ΑΕ δημιουργήθηκε το 2016 με στόχο να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες των ασφαλιστικών προγραμμάτων υγείας που διαχειρίζεται. Η εμπειρία, η συνεχής εκπαίδευση, η συνέπεια και η θετική διάθεση των εκπροσώπων του, συντελούν στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση η οποία προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του εκάστοτε πελάτη.
Η εξυπηρέτηση των πελατών της έγκειται στην παροχή πληροφοριών και διευκρινίσεων επί των παροχών του εκάστοτε προγράμματος υγείας, ενημέρωση για την ασφαλιστική τους κάλυψη, συντονισμός ραντεβού στο συμβεβλημένο με τη Health Net δίκτυο ιατρικών παρόχων, ενημέρωση για τυχόν οικονομική συμμετοχή στις διαγνωστικές εξετάσεις, check up ή επισκέψεις στους ιδιώτες ιατρούς.
Με γνώμονα την ασφαλή, άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων που διαχειρίζεται, το τηλεφωνικό κέντρο της Health Net Management ΑΕ συμμορφώνεται με παγκόσμιους δείκτες απόδοσης οι οποίοι συντελούν στην ικανοποίηση, την πιστότητα και την αφοσίωση των πελατών της.
• Service level : 85%
• Average abandonment rate : 3%
• Average speed to answer : 22s/call
• First Call resolution : 75%
• Average call duration : 3 m/call